piątek, 23 maja 2014

#7 ALEXIEL


Jako dorastające dziecko uwielbiałam mangi.








Jedną polubiłam bardziej, ale nie ze względu na historię (której w sumie po tylu latach za dobrze nie ogarniam), ale ze względu na kreskę. "Angel Sanctuary"! Trzeba jeszcze dodać, że całą swoją wiedzę o AS czerpałam z raczkującego wtedy w polskich szkołach Internetu. Razem z koleżanką przychodziłyśmy "do świetlicy na komputery", gdzie moim głównym zajęciem było wyszukiwanie fanartów mang i rysunków oryginalnych autorów i zapisywanie ich na - UWAGA UWAGA - na dyskietce. Tak, moi Drodzy, jestem tak stara, że nie tylko pamiętam dyskietki, ale też z pasją ich używałam. Tak więc dziś przedstawiam Wam moje wspomnienie z dzieciństwa - Alexiel, zainspirowana zdjęciem Angeliny Jolie z najnowszego ELLE US.

Rysunek wykonany kredkami akwarelowymi i akwarelami, na formacie A3 papieru fakturowanego.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz